En vecka av längtan

NU efter EN VECKA har jag fått tillbaka internet!!!!! Kan inte fatta att man blir så beroende. Men det ju så, man ha sina rutiner man gör varje dag och datorn är ju ett av dem, för mig. Så efter en av de värsta dagarna i mitt liv fick jag internet! Hmm vad har då hänt denna lååååånga veckan. I lördags var jag med David, Sanna, och Jonas x2 på Sigges. Har ju haft lite dåliga minnen från Sigges men nu blev det bättre. Kul att träffa massa folk från skolan med :) Sen har jag bara jobbat som vanligt men övertid varje dag, kul... Imorgon blir det bröllop och fest på kvällen så det blir trevligt. Har inget bättre att skriva så slutar nog här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0