Jul

God jul alla!

Börjar min julafton med att sitta lite vid datorn såklart!

Igår var jag och Vera i Halmstad och kollade runt lite, och jag lyckades hitta ett riktigt fynd! Eftersom alla mina skor är sönder så har jag varit ganska handikappad nu när det är massa snö ute. Och nu har jag hittat ett par! 50% var det med så plånboken blev glad den med. På hemvägen gick vi in på konsum för jag skulle hämta min present (som jag trodde var en julstjärna eller något). Men tänka sig, en stor fin blomma och en termos från stelton! Och inte bara det, när jag skulle slänga förpackningen till blomman idag hittade jag en lott, så får hoppas jag vinner!

Nu ska jag klä på mig och gå upp för att äta lite julmat!

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0