Kattlådan

Herrejesus vilken helg! Fredagen har jag redan skrivit om så tar lördagen direkt:

Började med en trött morgon hos Vera och lite avsked innan vi drog hem för lite sömn och mat. Några timmar senare var det dags att börja om igen. Förfesten var hos Emil och Kalle där även Nina och Tommi med flera var. Någon timme senare var det dags att gå till parken och se Sahara Hotnights! På vägen var det självklart med några fotbollskort som faktiskt blev ganska lyckade denna gången, om man jämför med påsken.

Sahara var bra och folket var bra och disco-janne var där och musiken var bra, kan det bli bättre? En helt sjuktkul helg! Nu känner jag att jag skulle behöva sova några dagar men imorgon ringer klockan vid sex...

Ikväll ska jag inte göra mycket mer än att vila och kolla på tv. Sen har jag märkt att jag är väldigt pedant när jag är bakis. Förra veckan städade jag alla mina garderober och denna helgen har jag städat mitt rum två gånger.

Jag skulle skriva mycket om denna helgen men jag orkar inte få ner allt på burken så det får allt stanna som minnen,

Ciao







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0