Bring it all back

Jag måste säga att denna helgen har varit mycket underhållande!

Fredag: Mys med idol och provade den nya marabou vinter! Kan verkligen rekommenderas!

Lördag: Sovmorgon till halv 12, sen vidare till Kungsbacka för att skaffa lite bling bling. Senare på kvällen blev det fest hos oss i bryggan 6 för Sofia och Jonas =)

Festens höjdpunkter:

  • Jag och Emma dansade till Bring it all back
  • Fredrik friade till typ alla
  • Fredrik och Martin var väldigt PÅ...Varandra
  • Martin friade till mig, jag sa ja och är nu förlovad
  • Hugo drack för mycket saft och försökte skriva sms i gungstol- Inte bra
  • Jag kom som vanligt hem sist

Söndag: Sov till halv 12 och sen gick jag och Emma till ica för att panta burkar. Men på vägen hände det något konstigt. Plötsligt får vi ett ryck och börjar plocka alla burkar som vi ser på vägen dit! Jag har aldrig fått så många konstiga blickar. Men vad gör man inte för naturen?



Nu väntar en ny och spännade vecka! Dvs mer träning, mindre svull och fler tragiska filmer av bland annat Lukas Moodysson!

Nu väntar mina nudlar på mig, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0