Bakslag

Tja! Nu var det ett tag sen jag skrev igen på grund av olika anledningar. Här på skolan går allt bra men dagarna flyger fram och jag fattar inte vart tiden tar vägen... Man hade ju mer tid att plugga när man bodde hemma och pendlade! Det är konstigt...

Som ingen har kunnat undgå så kraschade min dator av okänd anledning i torsdags. Panik panik eftersom alla mina bilder OCH mitt God morgon världen arbete som ska in idag försvann. Men det var bara att tänka positivt till nästa dag. Lämnade datorn till it- teknikern men efter några timmar insåg han att han inte kunde göra något, så Carro tog med sig datorn hem över helgen men tydligen kunde inte heller dom rädda den... Så nu är det bara en vecka att stå ut och sen får jag väl försöka mig på att köpa en ny. Kände att detta var inte vad min ekonomi behövde nu...

Nu håller jag på med det sista på mitt Godmorgon världen arbete så ska försöka avsluta detta nu!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0