Det där med rödvin

Nu mår jag bra, igårkväll efter idol var det värre. Efter idol drog jag och Ellen vidare till bryggan tre och en sväng till Gunnars. Men det var inte så spännande så vi tyckte det var färdighaft och gick hem. Kvällen slutade dock med att jag fick se fredagens måltider en gång till. Jag som vet att jag inte ska dricka rödvin!

Vaknade vid halv åtta idag av att min mobil levde sitt eget liv? Jag hade ju ställt den på kvart i nio! Sen sa jag hej då till Sofia och städade sen mitt rum och fixade allt annat :) vuxenpoäng där ja!

Nu har vi ätit och sagt hej då till Katti som nu är på väg till Tanzania... Två månader ska hon vara borta..

Efter många om och men blir det lördagsträning idag iaf. Om en halvtimme smäller det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0