Fest fest

Imorgon åker jag hem till Småland igen, kul och inte. Kommer kännas konstigt att lämna skolan i över en vecka! Kommer sakna alla..

Igår var det Sarahs tur att fylla 20 och det firade vi såklart med fest =) Först gick jag och Nanette runt med kiosken och förfestade, lätt läst! Och sen drog vi oss mot bryggan 2! Där var festen i full gång och riktigt kul!

Efter några timmar hamnar jag, Fredrik och Johanna på bryggan 7 och snackar skit. När jag sen går in till mig och borstar tänderna och ska lägga mig får jag en överraskning när jag kommer till rummet, Fredrik? "Nä du ska inte vara här?" Och sen fortsatte det komma folk och plötsligt hade vi böghög i min säng. Tror nog vi splittrades runt två så idag har alla varit pigga och glada!

Insåg att vi filmat en del igår med, men det stannar mellan oss i böghögen tror jag.

Och till frågan som alltid kommer ur mig dagen efter fest:

"Var fan är mina skor?"

Denna gång fann jag dom i bryggan 7, så allt är lugnt!

Dagens förlåt är till mina föräldrar som jag väckte tio över tolv inatt så vi kunde sjunga för pappa som fyllde år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0