Helg på hög nivå

Så var det måndag igen efter en sjuk helg! Fattar inte att tiden kan gå så snabbt..

I lördags var jag ensam hemma ett tag så fram med städsakerna! En timme och allt var nice! På kvällen kollade vi på film och halvsov, tills Emma kom hem och sa att vi SKULLE till Svanen och kolla på fotboll. Så på med andra kläder och en snabbbaileys. Väl på Svanen så förlorade Sverige och Rikard blev sur på en kanin/björn.

När vi var hemma på skolan betämde vi oss att det skulle vara fest på brygan 6! Folket kom men blev tydligen flyttad till bryggan 3 dit vi gick efter ett tag. Där blev det musik, skog och söndrig hylla och lampa.

När vi kände oss klara gick vi till Sebbe och Linus som spelade och sjöng för oss hela natten. Jag säger bara en sak: HERREGUD! Gåshud på hög nivå! Och det blev inte bättre när Linus börjar sjunga When you say nothing at all. Där dog nog jag och Ellen lite... Iaf, halv fyra var jag i säng och sov tills klockan väckte mig.

Igår hade jag och Emma ett låångt tjejsnack från lunchen till middagen <3

Idag ville jag haft söndag men det var bara att gå upp och plugga. Bara en vecka kvar tills vårt arbete ska vara klart, och det är panik! Om en halvtimme ska jag träna och sen blir det fan att fortsätta att plugga...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0