Long time

Fick lite kritik att jag inte skrivit på länge så slänger in ett inlägg.

Vad ska jag då börja?

Förra helgen var jag hemma och jobbade och var i Halmstad med Vera och Sarah! Sen på söndagen körde mina föräldrar mig till skolan igen. Skönt att slippa åka massa tåg och buss.

Annars flyter dagarna på och tiden räcker knappt till känns det som. Man har lektioner, slutar, äter, pluggar och sen är klockan tolv? Var tar tiden vägen... Träningen har vi kommit igång med iaf! Skönt att ha något att göra. Men det dåliga är att jag typ inte minns när jag var ute och gick här senast. Så om en stund ska jag fan ta och gå ut och få luft!

I helgen vet jag inte vad som händer. Nanette har åkt hem, Emma har åkt hem och imorgon åker Sofia. Så blir ensam på bryggan 6 ett tag. Men på kvällen kommer Emma tillbaka iaf.

Ikväll har vi pratat lite om bio eller bowling... Men det är ju som alltid fråga om pengar! Jag har varit dålig på sista tiden så jag har lite köpförbud... Men ska vinna på hästar eller triss så det så.  

Nu ska jag försöka ta mig ut och se om Martin tagit bort sitt könshår från trappan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0