Vad har hänt?

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här. Eller kanske en evighet? Iaf så flyter allt på här i Åsa! Klassen har blivit lite mindre efter folk hoppat av, men det är sånt som händer.

Förra veckan var vi ute på vår resa genom södra Sverige. Fem intensiva dagar av information och nästan konstant trötthet. Fredagen avslutades med fest på bryggan fem, men för min del  blev kvällen kort. Tack för att mina goa rumskamrater finns <3

Veckan som varit har skolan kommit igång på allvar. Innan har vi inte haft så mycket och nu så kom bomben. Till på torsdag ska jag planera en liten resa och göra lite frågor. Sen är det som vanligt tyska och branschen som ska göras. Och i fredads fick vi en annan stor uppgift som jag väldigt snart ska börja med...

I fredags var jag, Ellen, Fredrik och Sofia i Kungsbacka och shoppade och kvällen avslutades med vin och baileys till Idol!

Igår var det bokmässan i Göteborg! Självklart skulle vi dit, men av olika anledningar. Inga böcker blev köpta men kändisbilder blev det. Så det är väl det jag kommer leva på ett tag nu.











När vi väl kommit hem från Göteborg var det bara att slänga sig i duschen och sen börja förfesta och sticka till Mingel i Kungsbacka. Kvällen var kul, men inte mer. Alltså var är det för fel på folk? Ingen hade ju humor! Blev många raggningsrepliker men folket fattade ju inte. Hemma vid fyra och då var det verkligen god natt!

För snart två timmar sen var jag uppe och åt frukost. Min plan var att somna om men det gick inte. Så nu ligger jag här med datorn istället. Idag blir det nog mat, träning och plugg...

Ciao

Hugo och Martin

Sofia och Petronella

Jag, Fredrik, Yuri och Nanette

Kommentarer
Postat av: Sara

Anneli är tillbaka på bloggen! Har börjat fundera på vart du tagit vägen :P Kul o höra att ni hade roligt på resan! Det är många som hoppat av vårt också, tyvärr tre som jag började lära känna, surt!

Ringer dig någon dag snart =)

2009-09-27 @ 12:53:16
URL: http://[email protected]
Postat av: david

Nämen förstår dem inte dina raggnings repliker.

Du som är så söt. Det borde väl inte du behöva:P



Ha det underbart anneli

2009-09-28 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0